Publications

 

...

SAGLIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM KALITE YÖNETIMININ YERI

 

Toplam Kalite Yönetimi, Hastane Uygulamalari Gerekçeler ve Güçlükler
Prof. Dr. Mithat ÇORUH


Gittikçe yerine oturan bir kavram: Saglik Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi
Prof. Dr. Ismail ÜSTEL

Birinci Bölüm: Genel Kavramalar, Politika ve Genyöntemler


Cumhuriyet Dönemi Saglik Yöntemi
S. Harika GÜZEL


Kalite Kavraminin Gelisimi
Özlem ÖZDEN, Fulya ÖLMEZ


Veri Toplama ve Analiz Etme
Gökhan TÜR, Handan DURMUSOGLU


Hizmet Sektöründe Kalite Güvencesi Tanimlari, Kavramlari ve Teknikleri
Yard. Doç. Dr. Erdal EREL


Saglikta Toplam Kalite Yönetiminde Basari Için Gerekli Kritik Faktörler
Seçil KOÇAL, Nail BODUR


Saglik Hizmetlerinde Kalite Ölçümü ve Degerlendirilmesi
Süheyl POZANTI


Toplam Kalite Yönetiminde Liderlik
Dr. Murat TOKTAMISOGLU


Japon Modelinde Kalite Anlayisi
Tandogan TOKGÖZ


Ulusal Kalite Politikalari
Mehmet Yilmaz ARIYÖRÜK


Saglikla Ilgili Temel Hizmetlerin Yönetiminde Kalite Arayisi-Esaslar
Dr. Caudio SEPULVEDA

Ikinci Bölüm:Uygulama Örnekleri


Kalp- Damar Cerrahisi Servisinde Yatan Hastalarin Yatis Sürelerini Kisaltilmasi Için Kalite Yönetimi Çalismasi
Dr. Ahmet T. GÖNCÜ


Hemsirelik Hizmetlerini Aksatan Iletisim Problemleri
Hatice AKKOÇ


Hizmet Sektöründe Kalite Güvencesi Uygulanmasina Iliskin Bazi Gözlemler
Prof. Dr. Ümit BERKMAN


Saglik Merkezi Kalite Gelistirme Çalismalari
Ülker TÜKSOY, Yüksel dur, Kadriye EMRE


Kurum Ev Idaresi Hizmetlerinde Kalite Gelistirme Çalismalar
Mehtap ERDOGAN


Satin Alma Sürecinde Toplam Kalite Güvencesi Uygulanmasi
Ergin BERÇIN


Saglik Hizmetlerinde Özdegerlendirme Yaklasimi
Prof. Dr. Ayse Akin DERVISOGLU, Dr. Arzu KÖSELI


Ilsan- Iltas Kalite Güvenligi Uygulanmasi
Dogan GÜZEL


Iyi Laboratuar Pratiginde Internal ve Ekstenal Kalite Kontrolu
Yahya LALELI, Deniz ÇAMURDANOGLU, Öznur ONGUN


Hasta Ücretlerinin Toparlanmasinda Birimler Arasi Isbirligi
Süheda GÜRAY


Yemekhane Hizmetlerinde Kalite Gelistirme Çalismalari
Gül KIZILTAN

Üçüncü Bölüm: Hizmet Kalitesi Açisindan Maliyetler


Saglik Hizmetlerinde Kalite Güvencesi ve Maliyet Etkililik
Haluk ÖZSARI


Hastane Isletmelerinde Bütçe Sisteminin Önemi ve Isletme Bütçelerin Düzenlenmesi
Emine Yasemin YEGINBOY


Hastane Isletmelerinde Maliyet Giderlerinin Yönetim Açisindan Önemi
K. Sevket SAYIN, E. Yasemin YEGINBOY


Hizmet Saglik Isletmelerinde Degisken Maliyetlerinin Kontrolu ve Verimliligi Artirilmasi
Yrd. Doç. Dr. Kudret Sevket SAYIN

Dördüncü Bölüm: Bilgi Yönetimi


Ilaç Yönetimi Kalite Araci Olarak Ilaç Kullanimi Arastirmalari
Prof. Dr. Ismail ÜSTEL


Saglik Hizmetlerinde Teknik Egitim
Ayse AKIN DERVISOGLU, Arzu KÖSELI


Bilkent Üniversitesi Saglik Merkezine Basvuran Hasta Ögrencilerin Bekleme Sürelerinin Kisaltilmasi
Yüksel DUR, Ülker TÜRKSOY

 

Quality management

Up to date Info. from MÇKYM

If you have any questions about our site or would like to contact us please use our contact form.

Thru our 100% transparency principal we are sharing all our forms and materials digitally on the web both in English and Turkish
You may find our forms necessary for your homeworks at our Turkish version on the education link following your course name on the left column.
Our Quality Goals

1. Continous self development and helping others to achieve the same.

2. Quality conscious thinking and high productivity, throughout the organization.

3. Improvement of communication, collabration and teamwork within departments.

4. Gaining solution oriented thinking, instead of problem producing attributes.

5. Improvement on creativeness.

6. Increasing motivation of employees.

7. Creating the possiblity and background, for implementation of ideas and vision.

 

Baskent University Mithat Coruh Quality Management Center

Bağlıca Kampusu Eskişehir yolu 20.km 06530 Etimesgut, Ankara, TR.

Ph:+90 312 246 6736 and 6737 Fax:+90 312 246 6738