|
|||||
|
|
Publications
... 1. BASAMAK SAGLIK HIZMETLERINDE TOPLAM KALITE YÖNETIMIBirinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Yurt Disi Kalite Deneyimi
1.Basamak Saglik Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi
TOBB nin Saglikta Toplam Kalite Yönetimine Bakis
Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Kalite Kavrami
Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Kalite Ile Baglantili Saglik Insan
Gücü
Temel Saglik Hizmetlerinde Kalitenin Sürekli Iyilestirilmesi Için
Gereken Önkosullar ve Bu Konudaki Danimarka Tecrübeleri
Saglik Hizmetlerinde Sosyallestirilmis Programina Toplam Kalite Yönetimi
Anlayisi Yönünden Bir Yaklasim
Il Bazinda Temel Saglik Hizmetlerinde Veri-Bilgi Akisi
Poliklinik Hizmetlerinde Hastanin Tatmini Saglamak Amaciyla Sikayetlerin
Çözümlenmesinde Dosyalar ile Ilgili Bir Örnek
Kurum Ev Idaresi Hizmetlerinin Iyilestirilmesine Yönelik Bir Örnek
Dr. Sami Ulus Çocuk Hastanesi Deneyimi ve Hasta Egitimi Programi
Saglik Bakanliginin Birinci Basamak Saglik Hizmetleri Sunumunda
Kaliteyi Yükseltme Çalismalari
Konur Hastanesinin Kaliteli Hizmet Sunumu Konusundaki Görüsleri
ve iki Örnek Olay
Baskent Üniversitesi Zübeyde Hanim Hastanesinde Kalite
Güvencesi Uygulamasi
Temel Saglik Hizmetlerin de Hemsirelik ve Ebelik Hizmetlerini Kalite
Güvencesi Sorunu: Deneyim ve Öneriler
Bayindir Tip Merkezi Hemsirelik Hizmetlerinde Kalite Yönetimi
Kalite Güvenliginde Sistematik Yaklasim
TCDD 1. Basamak Saglik Kurumlarinda Kaliteli Hizmet Sunumu Çalismalari
Toplam Kalite Yönetimi Süreci Içinde Denetleme ve Izleme
Fonksiyonun Yeri ve Önemi
Toplam Kalite Yönetiminde Izleme ve Denetleme Fonksiyonu Kapsaminda
Bilgisayar Sistemi Sorumlusuna Düsen Görevler
Kalite ve Maliyet Iliskisi
Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Maliyet Fayda Analizi ve Toplam
Kalite Yönetimi Iliskisi
Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinin Saglanmasinda Maliyet, Saglik Maliyet
Analizi
Poliklinikler için Kalite ve Maliyet Odakli Teorik Bir Model
Quality Experiences in Primary Health Care Services Observed Outside
of the Country
Quality Improvement Experiences in NHS Systems in the U.K.
Cost Control in Americans Health Delivery System and The Role of
Managed Care
Perspective on Total Quality Management (TQM) in Health Sector
Quality Concept in Primary Health Care Services
Human Resources Factor and Quality in Primary Health Care Services
Preconditions for Continuous Quality Improvement in Primary Health Care
and Danish Experiences
Total Quality Management in Health Care Services Socialization Process
Data and Information Processing in Primary Health Care Services within
the Province
Ensuring Patient Satisfaction in the Provision of Out-Patient Department
Services at Hospitals
Improving the Functions of Home Economics Unit : A Case Study
Quality Improvement Approaches in PHC Services and Patient Education
in Dr. Sami Ulus Childrens Hospital
The Quality Improvement Studies of The Turkish Ministry of Health About
the Provision of Primary Healty Care Services
Quality Improvement Studies at Konur Hospital
Total Quality Management in Izmir Zübeyde Hanim Hospital
The Need of Quality Assurance in the Nursing And Midwifery Services at
the PHC Settings Some Experiences and their Issues
Quality Management in Bayindir Medical Center (BMC) Nursing Services
System Approach in Quality Assurance
Quality Improvement Activities in Turkish State Railways
The effect of Monitoring and Supervision Function in the TQM Process
The Responsibilities of the Computer Department In Auditing and Monitoring
Functions of TQM Process
Cost/Benefit/Effectiveness Analysis in Primary Health Care Services and
its Relationship with Total Quality Management
Cost Data in Quality Assurance At Primary Health Service Level
A Model Focusing on the Quality and Cost Control Of Out-patient Services |
|
||||||||||||||
Baskent University Mithat Coruh Quality Management Center Bağlıca Kampusu Eskişehir yolu 20.km 06530 Etimesgut, Ankara, TR. Ph:+90 312 246 6736 and 6737 Fax:+90 312 246 6738 |