Publications

 

...

SAGLIK HIZMETLERINDE TOPLAM KALITE YÖNETIMI VE PERFORMANS ÖLÇÜMÜ

 

Saglik Hizmetlerinde Kalite ve Performans Kavramindaki Gelismeler
Mithat Çoruh

 

Devlet Hastanelerinde TKY’nin Uygulanabilirligi
Cihangir Özcan

 

Bilgi-Egitim-Iletisim Desteginin Aile Planlanmasi Hizmet Sunumuna Etkisi
Ayse Akin, Günes Ermumcu, Nuran Üstünoglu

 

Hastanelerde Ameliyathane Degerlendirmeleri
Konuralp Basol

 

Saglik Hizmetlerinde Istatistiki Bilgi Yönetiminin Dünü ve Bugünü
Ali Tekin Çelebioglu

 

Hastane Yönetiminde Kalite Uygulamalari ve Toplam Kalite Yönetimi Projesi Kapsaminda Personel Memnuniyeti Ölçme Çalismasi
Kemal Özgirin, Yesim Tas

 

Gereksiz Hastane Kullaniminin Belirlenmesi ve Yönetimi
Sidika Kaya

 

Saglik Hizmet Yönetiminin Etkinlestirilmesi
Cemalettin Yilmaz

 

Saglik Kuruluslarinda Toplam Kalite Egitimlerinin Organizasyonu
Ibrahim Erdogan

 

Saglik Hizmetlerinde Kalite
Kürsat Cezmi Özcan

 

Hastane Tatmininin Ölçülmesi
Afsun Ezel Esatoglu , Korkut Ersoy

 

Saglik Hizmetleri Talebi ve Hekimin Talebi Etkilemesi
Nesrin E, Çilingiroglu

 

Hastanelerde Örgütsel Performans Ölçümü: Hastaneler arasi Kalite ve Verimlilik Karsilastirilmasi
Sahin Kavuncubasi

 

Kurumlar Kalite Indikatör Sistemi Olusturulmasinda Süreç Yönetimi Yaklasimi
Teyfik Tezcaner, Isil Özer, Ibrahim Erdogan, Yaman Zorlutuna, Bülent Kiymir

 

Formal ve Informal Degerlendirme ve Is Performansi Üzerine Etkileri
Nefise Bahçecik, Hediye Ekizler

 

Ankara’da bir Üniversite Hastanesinde Hasta Memnuniyetinin Ölçülmesi
Dilaver Tengilimoglu

 

Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti : Bir Saha Çalismasi
M. Hulki Uz,I. Deniz Özbakir, Cemil Ergin

 

Toplam Kalite Güvenliginde Performansin Önemi
Dogan Güzel

 

Toplam Kalite Yönetim’nde Iç Müsteri Memnuniyeti ve Performans Degerlendirmesi
Murat Toktamisoglu

 

Bayindir Tip Merkezi Hemsirelik Hizmetleri Müdürlügü Hasta Memnuniyeti Anket Sonuçlari
Zehra Alcan

 

Konur Hastanesi’nde Vizyon Arastirmasi
Fatos Pakdil

 

Hasta Memnuniyetinin Ölçümü
Sibel Eryoldas, Baris Turgutoglu

 

TCDD Hastanelerinde Gelir/Gider Analizi ve Etkinlik Degerlendirmesi
Ismail Agirbas

 

AÇS/AP Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi Felsefesi ve Süreci Yönünde Saglik Insan Gücünün Hizmet Içi Egitimi
Senin Harika Güzel

 

SSK’da Aile Planlamasi Hizmetleri
Ibrahim Türkmenoglu

 

Topluma Dayali Saglik Egitimi Projelerinde Toplam Kalite Yönetimi
Zeynep Türkmen

 

Diyaliz Ünitesi Hemsirelik Hizmetlerinde Kalite Gelistirme Çalismasi
Isil Demirtas, Sevgi Postoglu , Sibel Akyel

 

Nöroloji ve Nörosirorji Yogun Bakimina Gelen Hastalarin Optimum Bir süre içinde Servise Nakledilmesinin Arastirilmasi
Saniye Çanci

 

Evlere Uygulanan Hasta Bakim Hizmetlerinde Kalite Iyilestirme
Nimet Temizkan

 

Hemsirelik Departmaninda Kaliteyi Gelistirme Çalismasi: Primer Hemsirelik
Dilek Özmen

 

Bakim Standartlari Nedir, Nasil Belirlenir?
Sibel Gönülsüz

 

Ulusal Saglik Sistemi Boyutunda Kalite Yönetim Modeli
Oguz Engiz

 

Hemsirelik Bakiminin Organize Edilmesindeki Temel Yöntemler
Hediye Ekizler, Nefise Bahçecik

 

Hemsirelik Hizmetlerinin Devamli Iyilestirilmesini Saglamak Amaciyla Hemsirelik Standartlarinin Yeniden Belirlenmesi
Vahide Senkal Uçku

 

Sürekli Egitim Kalitesinin Temelleri
Ismail Üstel

 

Toplam Kalite Organizasyonlari ve Süreklilik
Zuhal Cafaoglu

 

Baskent Üniversitesi Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarinda Iç Denetim Degerlendirmeleri
Süheda Güray

 

Baskent Üniversitesi Toplam Kalite Yönetimi Merkezi Tarafindan Düzenlenen Sempozyumlarda Gözlenen Gelismeler
Seçil Koçal

 

Toplam Kalite Yönetimi Çalismalarinin Hemsirelik Oryantosyon Programina Katkisi
Gülnür Iyiari

 

Özofago Gastro Duodenoskopiye Hasta Uyumunda Ön Bilgilendirmenin (Hasta Egitiminin) Önemi
Ulvi Çalidag, Gönül Kurt, Sedat Boyacioglu, Mete Özdogan, Gürden Gür

 

Bir Sürekli Egitim Konusu Örnegi: Kardiyo Pulmoner Resüsitasyon Egitimi
Aysen Aksoy

 

Tip Sektöründeki Sorunlar ve Analizleri
Teoman Akis

 

Tibbi Bakimda Sonuçlar Üzerindeki Odaklasma
Bayram Sahin

 

Hizmet Saglik Isletmelerinde Isletme Sermayesi Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi Iliskisi
E. Yasemin Yeginboy

 

Hizmet Saglik Isletmelerinde Stok Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi
Kudret Sevket Sayin

 

Kalite Yönetiminde Elektronik Hasta Kayitlarinin Önemi ve Kullanimi
Vildan Sümbüloglu, Mehmet Yalçin

 

Total Quality Management and Perfonmance Measurements in Health Sector

Developments in Quality and Performance Concepts in Healthcare Delivery
Mithat Çoruh

 

ISO 9000: 1994 Registration in Healthcare Organisations in UK
Tony Howe

 

Impact of Information-Education-Communication Support on Family Planning Service Delivery
Ayse Akin, Günes Ermumcu,Nuran Üstünoglu

 

Staff Satisfaction Measurement Study Paper within Quality Practices and Total Quality Management Project of the Hospital Management
Kemal Özgirin, Yesim Tas

 

Indentifying and Managing Unnecessary Hospital Utilization
Sidika Kaya

 

Quality in Health Care
Kürsat Cezmi Özcan

 

Measurement of Patient Satisfaction
Afsun Ezel Esatoglu, Korkut Ersoy

 

Demand for Health Services and the Effect of Physician
Nesrin E. Çilingiroglu

 

Process Management Approach in Establishing the Quality Indiccator System
Teyfik Tezcan, Isil Özer, Ibrahim Erdogan, Yaman Zorlutuna, Bülent Kiymir

 

Formal and Informal Evulation and their Effects on Work Performance
Nefise Bahçecik, Hediye Ekizler

 

Patient Saticfaction with Primary Out-Patient Services: A Field Study
M. Hulki Uz, I Deniz Özbakir, Cemil Ergin

 

Patient Satisfaction Survey Results of the Nursing Services Directorate, Bayindir Medical Centre
Zehra Alcan

 

Measurement of Patient Satisfaction
Sibel Eryoldas, Baris Turgutoglu

 

The Investigation of Trasporting of The Patients From The Neurology And Neurolsurgery Intensive Care Unit to Ward in an Optimum Time
Saniye Çanci

 

Quality Improvement in Home Nursing Services
Nimet Temizkan

 

Current Thinking in the Development of Continuous Quality Improvement in Healtcare
Peter M Wilcock BSc, Dip Psych MSc, C Psychol FBPsS

 

The Basic Methods in Organizing Nursing Care
Nefise Bahçecik, Hediye Ekizler

 

Pillars of Continuing Education Quality
Ismail Üstel

 

Importance of Patient Education in Ozofago-Gastro-Duodenoscopy
Ulviye Çalidag

 

Focusing Outcomes of Medical Care
Bayram Sahin

 

The Role of Biomedical and Clinical Engineering Departments in Hospital Organization
Irfan Karagöz

 

Continuous Training and Consultant Services in Quality Improvement Programs
Mücella Tokatlioglu

 

Quality management

Up to date Info. from MÇKYM

If you have any questions about our site or would like to contact us please use our contact form.

Thru our 100% transparency principal we are sharing all our forms and materials digitally on the web both in English and Turkish
You may find our forms necessary for your homeworks at our Turkish version on the education link following your course name on the left column.
Our Quality Goals

1. Continous self development and helping others to achieve the same.

2. Quality conscious thinking and high productivity, throughout the organization.

3. Improvement of communication, collabration and teamwork within departments.

4. Gaining solution oriented thinking, instead of problem producing attributes.

5. Improvement on creativeness.

6. Increasing motivation of employees.

7. Creating the possiblity and background, for implementation of ideas and vision.

 

Baskent University Mithat Coruh Quality Management Center

Bağlıca Kampusu Eskişehir yolu 20.km 06530 Etimesgut, Ankara, TR.

Ph:+90 312 246 6736 and 6737 Fax:+90 312 246 6738