|
|||||
|
|
Publications
... SAGLIK YÖNETIMINDE DEVAMLI KALITE IYILESTIRMEKaliteli Saglik Hizmeti Sunumunda ISO-9000 Ve JCAHO Uygulama Yaklasimi
Özellikleri
ISO 9000 and JCAHO Approaches in Quality Health Care Services
Continuous Quality Improvement in Primary Care
Toplam Kalite Yönetimi Sempozyumlarinda Kalite Bilinci Gelisiminin
Degerlendirilmesi
Tibbi Konsültasyon Süreçlerinde Kalitenin Sürekli
Iyilestirilmesi
Hasta Tatmininin Sosyodemografik Degiskenler Ve Tedaviye Özgü
Degiskenler Yönünden Incelenmesi
Effects of Socio-Demographic and Treatment-Related Variables on Patient
Satisfaction
Bilkent Üniversitesi Saglik Merkezinde 1993-1997 Yillari Arasindaki
Saglik Harcamalarinin Yillara Göre Dagilimi Ve Bu Konuda Yapilan
Kalite Gelistirme Çalismalari
Qualtily Improvement Efforts Regarding the Total Variable Expenses for
the Bilkent University Health Center
Servis Hizmetleri Kalitesi Ve Degerlendirilmesi
Quality and Assessment of Health Care Services for Hospitalized Patients
Hastalari Hastane Hizmetleriyle Ilgili Degerlendirmeleri
Patient Evaluation of Hospital Services
Toplam Kalite Yönetimi Açisindan Hekimlerde Is Doyumu Arastirmasi
Üzerine Tartisma
Discussion of Physician Job Satisfaction from a Total Quality Management
Viewpoint
Hastalarin Tetkik ve Tedavi Islemlerinin Hekim ve Hastanelere Göre
Degiskenliklerinin Belirlenmesi ve Hastanelerde Kullanimi Degerlendirme
Programlarinin Gerekliligi
Hemsirelik Hizmetlerinde ISO 9000 Çerçevesinde Sürekli
Kalite Iyilestirme
Baskent Üniversitesi Hastanesi Yogun Bakim Ünitelerinde Nozokomiyal
Infeksiyon Hizinin Iyilestirilmesi
Toplam Kalite Yaklasimi Içinde Koroner Anjiografi Yapilacak Hastalarin
Maruz Kalacagi Isleme Yönelik Bilgilendirilmesi
Beslenme ve Diyet Ünitesinde Kaliteli Yönetim
Kurum ve Ev Idaresi Hizmetlerinin Kalite Iyilestirme Çalismalarinda
Interdisipliner Isbirligi
Saglik Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarinda Iç
Müsteri Kavraminin Anlam ve Önemi: Akdeniz Üniversitesi
Egitim, Uygulama Ve Arastirma Hastanesi nde Hekimlere Yönelik
Bir Tatmin Arastirmasi
Physician Satisfaction Research at Akdeniz University Hospital
Uygulama Alanlarinin Hemsirelik Egitiminden Beklentileri
Nursing: What Is Expected of Graduates in the Clinical Setting
Hastane Yönetiminde Toplam Kalite Modeli
Saglik Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi
Total Quality Management in the Delivery Of Health Care Services
Toplam Kalite Yönetimine Geçiste Personelin Egitimi Ve Kalitimin
Saglanmasi
Toplam Kalite Ve Insan Kaynaklari Yönetimi Iliskisi
Saglikta Akreditasyon Ve ISO Standardlari
Devamli Kalite Iyilestirme Sürecinde Yeni Bir Saglik Isletmeciligi
Uygulamasi
A New Approach to Health Management in the Framework of Continuous Quality
Improvement
Hastanelerde Kaliteli Hizmet Sunumunda Tüketici Faktörü
Kalite Çemberlerinde Kurulus Evresininin Tasarimi
Establishing Qulatily Circles
Saglikta Kalite Yönetimi
Qulaitly Management in Health Care
ISO 9000 Kalite Güvence Sistemini Kurarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Establishing ISO 9000 Qulaity Assurance System
Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarina Geçiste Hemsirelerin
Egitimi
Education and Training of Nurses Within The Context of Total Quality
Management
Elektronik Hasta Faturasi
Electronic Billing
Ekip Çalismasi ve TKY Açisindan Önemi
Hasta Kabul Sistemlerinde Simülasyon Uygulamalarinin Toplam Kalite
Iyilestirmelerine Yardimci Etkisi
Bir Egitim Hastanesinde Gereksiz Kullanimin Belirtilmesi
Identifying Unnecessary Use of Educational Hospital Facilities
Hipertasiyon Ve Iskemik Kalp Hastaliklarinin Hastanede Kalis Süreleri
Yönünden Incelenmesi |
|
||||||||||||||
Baskent University Mithat Coruh Quality Management Center Bağlıca Kampusu Eskişehir yolu 20.km 06530 Etimesgut, Ankara, TR. Ph:+90 312 246 6736 and 6737 Fax:+90 312 246 6738 Email:mckalite @ baskent.edu.tr |